2024. október 4.
Új hazai divatmárka jelent meg a piacon

Új hazai divatmárka jelent meg a piacon

Az elmúlt években számos trend alakult ki a női divatban, az egyes stílusirányzatok váltakozva követik egymást, azonban a divatipar még mindig inkább a fiatalabb korosztályra gondol. Márpedig a divatban nincs korhatár. A fitnesz és életmód világban is ismert Gyöngyösi Szilvia is ezt vallja, ezért alkotta meg saját, kifinomult stílusjegyeket és a csendes luxust képviselő divatmárkáját.

 

 

Az 50 év felettiek számára a divat egyre inkább arról szól, hogy kifejezzék egyéni stílusukat és személyiségüket, mindezt visszafogottan, az egyszerűség és letisztultság jegyében. Az egyediség és az önkifejezés kulcsfontosságú szerepet játszik, és a nők inkább olyan ruhákat és kiegészítőket választanak, amelyek tükrözik saját ízlésüket. A kényelmi funkció egyre népszerűbb a divat területén, és ez a fiatalabb és az 50 év feletti korosztályban is érvényesül. Nem elhanyagolható szempont a minőség sem - az időtálló stílus és az anyagában minőségi darabok felértékelődtek.

 

Új márka a piacon a sport és az életmód világban is ismert Gyöngyösi Szilviától

Külföldön nagyobb hangsúlyt fektetnek az idősebb korosztály megcélzására, itthon azonban még mindig kevésbé foglalkoznak az 50+ éves nők és a divat kapcsolatával. Gyöngyösi Szilvia éppen ezért alkotta meg ruha- és ékszermárkáját, aminek a fókuszában az egyszerűség és a letisztultság szerepel, hitvallása pedig, hogy igenis 50 felett is lehet divatosan öltözködni. A márka emellett a fiatalos vonalat is követi színesebb darabjaival. 

A márka megálmodója a fitnesz, a sport és az életmód világában már elismert szakember: tánc- és fitnesziskolát alapított, saját étrend-kiegészítő márkával büszkélkedhet, mentorprogramokat álmodott meg, hogy segítsen nőtársainak, könyvet írt és nem utolsó sorban fitnesz versenyen is részt vett.

“Imádok változatosan öltözködni, viszont legjobban mégis azt szeretem, ha valami trendi, egyszerű, letisztult és praktikus. Ezek a fő jelzők, amik motiváltak a ByGyöngyösi márkám megalkotásában. Rengeteg tervezés, fejlesztés és gondolkozás után döntöttem úgy, hogy megalkotom a kifejezetten női korosztálynak szánt ruhakollekciókat. Az egyes ruhadarabok a minimalista stílust és a csendes luxust képviselik, jól és egyszerűen kombinálhatóak egymással, melynek célja az, hogy a rohanó hétköznapokban a legegyszerűbben és leggyorsabban, de mégis divatosan öltözködjünk” - tette hozzá Gyöngyösi Szilvia, a márka megalkotója.

 

Letisztult, minimalista darabok a fókuszban

Manapság a fiatalabb és 50-es női korosztály körében egyre népszerűbbek az egyszerűbb, letisztult ruhadarabok. Az elegancia és a minimalizmus fontos értékek, különösen az idősebb korosztályban, így az ilyen típusú ruhák és kiegészítők időtlen stílusukkal és sokoldalúságukkal kiemelik az egyéniséget és tükrözik a felnőtt nők magabiztosságát. A minimalista divat az egyszerű vonalvezetésre és a kifinomult részletekre fókuszálva hozza elő az igazi szépséget és stílust ebben a korcsoportban. A 90-es évek egyik nagy divatja volt a tompított árnyalatú, minimalista stílusú nadrágkosztüm és blézer. Ezek a darabok visszaköszönni látszanak a fiatalabb és az idősebb korosztály gardróbjában is a visszafogott színektől kezdve egészen a színesebb darabokig. Egyre nagyobb teret nyernek a maxiruhák is, amelyek az év minden időszakában nagy népszerűségnek örvendenek, akár sportos, akár elegáns stílusban. Érdemes említést tenni az oversized ruhadarabokról is, amelyekkel egyre több márka foglalkozik.

A színes és a mintás, nyomatos ruhadarabok az 50-es korosztályban is visszatértek, pedig sokan azt gondolják, hogy idősebb korban már visszafogottabban kell öltözködni, azonban ez nincs így, a jelenlegi trendeket megfigyelve a színesebb darabok is ugyanúgy dominálnak, mint a fekete és fehér ruhák, továbbá olyan ruhadarabok is nagy népszerűségnek örvendenek, mint például a kardigánok.

 

Ruhaválasztási szempontok 50 felett 

Gyöngyösi Szilvia egyik egyszerű, de annál hasznosabb tippje, hogy öltözködjünk az alakunkhoz igazodva. A szűkebb és a bővebb ruhadarab is tökéletesen megállja a helyét, színválasztékban pedig a fekete, a fehér és a színesebb ruha is kiváló választás lehet. A fekete csőruha vagy overál kifejezetten divatos egy gyöngy és nyaklánc szettel párosítva. A fehér ujjatlan felső vagy hosszú ujjú ing pedig tökéletes párosítás lehet szivarnadrággal, farmerral vagy akár egy szolid szoknyával is.

Nem minden a dekoltázs, helyette inkább a váll és a kar kihangsúlyozása érdemes, így tökéletes választás lehet 1-1 ujjatlan felső a gardróbba. A kiegészítők – úgy mint a karkötők, nyakláncok, fülbevalók, gyűrűk, órák, övek, sálak – elengedhetetlenek az öltözködéshez kortól függetlenül, így bátran tárazzunk be belőlük.

 

 

Megosztás

A FIAT fennállásának első 125 évét köszönti, és mosolyogva tekint a jövőbe

Hello Mozaik

A FIAT fennállásának első 125 évét köszönti, és mosolyogva tekint a jövőbe

  • 2024.07.18

A torinói Lingotto épület tetején kialakított „La Pista 500” park adott otthont a 125 éves Fiat születésnapi ünnepségének: a „Mosolyogva tekintünk a jövőbe” elnevezésű rendezvénynek

Az 1899. július 11-én alapított FIAT egyike a világ legrégebben működő autóipari márkáinak; ami pedig a jövőt illeti, az az eddigieknél is ragyogóbbnak ígérkezik. A FIAT vezérigazgatója, Olivier Francois vázolja a FIAT következő évtizedre vonatkozó jövőképét.

A Pinacoteca Agnelliben immár megnyitott új Casa FIAT kiállítás a márka történetét és a Lingotto épülethez fűződő kapcsolatát térképezi fel.

Dolce Vita hétvége Budapest tengerpartján: felejthetetlen szülinapi hétvége a Lupa Beachen

A rendezvény az alábbi linken követhető nyomon.